söndag 6 april 2008

1 månad :-)

En liten mys-Plutt i gosiga plyschbrallor på 1 månadsdagen :-) Här har jag grävt fram lite bruna och gröna attiraljer och använt en massa chalk!! Jag som brukar vara så dålig på att använda både det ena och det andra... Frågan är vart jag ska skriva texten på månadssidorna..? Jag är väldigt inne på att sätta texten "bakom" layouten med ett gem eller nåt. Jag vill ju ha både stora bilder OCH mycket text, men hur ska jag få ihop det på ett snyggt å bra sätt? Jag funderar också på om jag ska skriva en liten kort text på layouten och en längre text att sätta bakom...?? Velighetens mästare, det är jag! Hur skulle du ha gjort? Hjälp mej! :-)

Jag har använt en av Helenes skisser från SWEscrapbloggen :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sicken söting! Vad har det blivit för namn förresten? Du, har du hört om MåBrahelgen? Kolla i min blogg! Kram / Elin

jenn79 sa...

Grattis till underverket!! Hoppas ni alla mår bra!! Har 3 veckor kvar till Bf nu :-) Känns skönt!

Urläcker Lo´s du gjort med!

Kram

Anonym sa...

När har fröken med storasyster och bäbis tänkt att besöka Anna nästa gång?
Vill ju busa med syster och hälsa på bror.

Kram//Busan