måndag 10 mars 2008

Barnmässa!

I helgen var det Barnmässa med massor av roliga aktiviteter och kuliga grejer att köpa! Annas Scrapbooking hade pysselhörna där man kunde göra ett eget bokmärke. Sen kryllade det av mumintroll, barnvagnar, stora magar och barn så klart! Mitt i detta ljudliga och krylliga kaos fanns också en mamma med en Plutt i bärsjal, en superstirrig pappa med panik i blicken och en superexalterad Smula som ville med inte vågade krama mumintrollet :-)

Snygg-Anna i den sköna gröna montern :-)

Linda Klemner som fotade Magus Gigantus i januari var med och arrangerade Barnmässan. Hon var nöjd med fotona på oss och frågade om hon fick använda dem... Så Magen, Smulan och jag fick vara med på 3 stora foton! Roligt, men otroligt läskigt att se sig själv i så stort format! Min sambo sa; Jä*lar vad stor magen var och jag tänkte väl typ samma sak!! (Och då var det ändå 1 månad kvar tills Plutten föddes...)


3 kommentarer:

Erica sa...

Wow, vilket underbart foto på dig, magen och Smulan! Undra om man skulle lyckas ta sådana fina foton utan att avslöja hur gigantisk övriga kroppen är???

Ja, vart har det bruna tagit vägen? :-D Helt enkelt så att jag inte tycker brunt är snyggt till svartvita foton ;-) Och att det bara finns fula och konstiga papper kvar i mappen ;-)

Fortfarande inga namn på lager?

Anonym sa...

Howdy! Allt OK hoppas jag? Tha scrapworld is not the same utan dig! :-) Booring....... Har nästan slutat scrapsurfa. Men scrappar desto mer förstås. ;-) Så det är en plussida. *s* Hoppas allt är bra med dig/er. Låter kul alt. stressande (?) med mässan. Ha det bäst!!!

Anonym sa...

Ljuvligt att se sig själv på foto. Not! Kram på dig!