söndag 3 februari 2008

Snögubbens dag!

Man får inte vara kräsen med vädret när vintern är så urusel som den är... Jag och Smulan tittade på snöflingorna som föll när vi käkade frukost, men när vi väl hade tagit oss ut så regnade det :-( Det var bara att hålla god min och bygga sin snögubbe ändå. Och snygg blev han med sin gula näsa med fräknar på :-)

En timme senare hade han tappat huvudet till Smulan förfäran... och så var snögubbens dag till ända!


Jag har scrappat de färgstarka graffitibilderna också... Härligt att frossa i knalliga färger efter en beige period :-) Jag har skrivit journaling bakom "busstagen". Ibland när vi går och håller handen lägger Smulan kinden mot min hand och säger "Min mamma". Då smälter jag totalt (typ som snögubben då)!





4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhhh, jag smälter också. Snygg och söt. Lycka till på BB. Ring ö-bon om han inte klarar trycket :-)))

Anonym sa...

Men Gud så läcker! En färgfrossande LO! Kram / Elin

Anonym sa...

Du har väl aldrig haft en beige period? För mig så är hela du en cerise och turkos person.

Som sagt, bara att plinga så sätter jag mig som ett skott i bilen för att ge dig lustgas och skälla lite på sköterskorna ;)

//Busan

Anonym sa...

Måste nog instämma i föregående talares inlägg; beige period? Du?

Himla snygg layout och visst smälter man när de små uttrycker sig så...

Och så är jag jätteavis på ditt urfina skåp! Nä, det unnar jag dig såklart! För snart får du ju inte sova om natten...*ler*

skojar bara...kram
Annika